Sekarang tinggal module 6 untuk commisioning dan hand over kepada PETRONAS. Kerja2 mekanikal sudah selesai tinggal kerja2 instrument untuk touch up, clear alarm, dan calibration. GTG 94030 Major Inspection baru 5 hari dan work progress agak memberansangkan walaupun kekurangan tenaga kerja pada hari pertama sehingga hari ketiga disebabkan separuh dari members standby untuk GT Hitachi commisioning. Kerja2 instrument di GTG agak banyak berbanding dengan GT Hitachi kerana GT Hitachi adalah mesin lama sebab ada punch tahun 1980 di bleed valve. Jadi, hanya bahagian2 yang penting sahaja diletakkan instrument.
Neon
Sunday, July 5, 2009
Kerja untuk wang @ kepuasan?
Sekarang tinggal module 6 untuk commisioning dan hand over kepada PETRONAS. Kerja2 mekanikal sudah selesai tinggal kerja2 instrument untuk touch up, clear alarm, dan calibration. GTG 94030 Major Inspection baru 5 hari dan work progress agak memberansangkan walaupun kekurangan tenaga kerja pada hari pertama sehingga hari ketiga disebabkan separuh dari members standby untuk GT Hitachi commisioning. Kerja2 instrument di GTG agak banyak berbanding dengan GT Hitachi kerana GT Hitachi adalah mesin lama sebab ada punch tahun 1980 di bleed valve. Jadi, hanya bahagian2 yang penting sahaja diletakkan instrument.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment